Nu kan du lämna omedelbar feedback till oss i slutet av ett samtal med supportteamet för försäljningspartner.
Tidigare var du tvungen att vänta på att vi skulle skicka ett e-postmeddelande till dig efter att ditt ärende har lösts innan du kunde lämna feedback. Nu kan du stanna kvar på linjen efter att samtalet har avslutats och slutföra en kort nöjdhetsenkät.
Den här enkäten gör det enklare att dela feedback direkt efter att du har fått hjälp. Det är en del av vårt pågående arbete med att förbättra supportteamet för försäljningspartner och identifiera områden där vi kan bli bättre.
Nu kan du lämna omedelbar feedback till oss i slutet av ett samtal med supportteamet för försäljningspartner.
Tidigare var du tvungen att vänta på att vi skulle skicka ett e-postmeddelande till dig efter att ditt ärende har lösts innan du kunde lämna feedback. Nu kan du stanna kvar på linjen efter att samtalet har avslutats och slutföra en kort nöjdhetsenkät.
Den här enkäten gör det enklare att dela feedback direkt efter att du har fått hjälp. Det är en del av vårt pågående arbete med att förbättra supportteamet för försäljningspartner och identifiera områden där vi kan bli bättre.
Nu kan du lämna omedelbar feedback till oss i slutet av ett samtal med supportteamet för försäljningspartner.
Tidigare var du tvungen att vänta på att vi skulle skicka ett e-postmeddelande till dig efter att ditt ärende har lösts innan du kunde lämna feedback. Nu kan du stanna kvar på linjen efter att samtalet har avslutats och slutföra en kort nöjdhetsenkät.
Den här enkäten gör det enklare att dela feedback direkt efter att du har fått hjälp. Det är en del av vårt pågående arbete med att förbättra supportteamet för försäljningspartner och identifiera områden där vi kan bli bättre.
Nu kan du lämna omedelbar feedback till oss i slutet av ett samtal med supportteamet för försäljningspartner.
Tidigare var du tvungen att vänta på att vi skulle skicka ett e-postmeddelande till dig efter att ditt ärende har lösts innan du kunde lämna feedback. Nu kan du stanna kvar på linjen efter att samtalet har avslutats och slutföra en kort nöjdhetsenkät.
Den här enkäten gör det enklare att dela feedback direkt efter att du har fått hjälp. Det är en del av vårt pågående arbete med att förbättra supportteamet för försäljningspartner och identifiera områden där vi kan bli bättre.
Nu kan du lämna omedelbar feedback till oss i slutet av ett samtal med supportteamet för försäljningspartner.
Tidigare var du tvungen att vänta på att vi skulle skicka ett e-postmeddelande till dig efter att ditt ärende har lösts innan du kunde lämna feedback. Nu kan du stanna kvar på linjen efter att samtalet har avslutats och slutföra en kort nöjdhetsenkät.
Den här enkäten gör det enklare att dela feedback direkt efter att du har fått hjälp. Det är en del av vårt pågående arbete med att förbättra supportteamet för försäljningspartner och identifiera områden där vi kan bli bättre.