Riktlinjer för kvalitativa kampanjer
Vi strävar efter att ge våra gemensamma kunder förstklassiga kampanjerbjudanden och genuina rabatter. Vi värnar om kundernas förtroende genom att löpande se över våra kampanjregler.
Läs noga igenom våra riktlinjer nedan för att säkerställa att dina kampanjer uppfyller kraven.
- Alla erbjudanden och prisrabatter måste vara lika låga som eller lägre än produktens lägsta pris under de senaste 30 dagarna – detta gäller även i jämförelse med tidigare kampanjer, kuponger och prisavdrag. Observera att dina nuvarande kampanjer kan påverka framtida riktmärken för kampanjpriser.
- Produkter måste ha minst 2,5 i stjärnbetyg och ha fått minst 5 recensioner (tröskelvärdet kan variera beroende på kampanjtyp) och får inte vara osäkra, stötande, besvärande eller olämpliga för att kunna ingå i kampanjer.
Dessa riktlinjer är särskilt viktiga under stora shoppingevenemang, som Prime Day, Prime Big Deal Days, Black Friday och Cyber Monday.
Tack för att du hjälper oss att upprätthålla högsta standard för våra kunder.
Du hittar mer information i Amazons policy för referenspriser samt på sidorna Felsöka inaktiverade och aktiva erbjudanden och Skapa en kampanj.
Riktlinjer för kvalitativa kampanjer
Vi strävar efter att ge våra gemensamma kunder förstklassiga kampanjerbjudanden och genuina rabatter. Vi värnar om kundernas förtroende genom att löpande se över våra kampanjregler.
Läs noga igenom våra riktlinjer nedan för att säkerställa att dina kampanjer uppfyller kraven.
- Alla erbjudanden och prisrabatter måste vara lika låga som eller lägre än produktens lägsta pris under de senaste 30 dagarna – detta gäller även i jämförelse med tidigare kampanjer, kuponger och prisavdrag. Observera att dina nuvarande kampanjer kan påverka framtida riktmärken för kampanjpriser.
- Produkter måste ha minst 2,5 i stjärnbetyg och ha fått minst 5 recensioner (tröskelvärdet kan variera beroende på kampanjtyp) och får inte vara osäkra, stötande, besvärande eller olämpliga för att kunna ingå i kampanjer.
Dessa riktlinjer är särskilt viktiga under stora shoppingevenemang, som Prime Day, Prime Big Deal Days, Black Friday och Cyber Monday.
Tack för att du hjälper oss att upprätthålla högsta standard för våra kunder.
Du hittar mer information i Amazons policy för referenspriser samt på sidorna Felsöka inaktiverade och aktiva erbjudanden och Skapa en kampanj.