Se upp för bedrägerier via A-till-Ö-garantisystemet
Kunden uppgav att de inte hade mottagit något och lämnade in ett krav. Jag överklagade och kunde bevisa att beställningen hade levererats. Trots alla bevis återbetalade Amazon köparen. Trots flera förfrågningar om förtydligande fick jag bara ett kortfattat svar där det stod att beslutet är slutgiltigt och att det inte fanns något sätt att svara. Jag står nu inför betydande skador, och Amazon svarar inte.
Kunden har fått sin produkt och pengarna tillbaka.
Se upp för bedrägerier via A-till-Ö-garantisystemet
Kunden uppgav att de inte hade mottagit något och lämnade in ett krav. Jag överklagade och kunde bevisa att beställningen hade levererats. Trots alla bevis återbetalade Amazon köparen. Trots flera förfrågningar om förtydligande fick jag bara ett kortfattat svar där det stod att beslutet är slutgiltigt och att det inte fanns något sätt att svara. Jag står nu inför betydande skador, och Amazon svarar inte.
Kunden har fått sin produkt och pengarna tillbaka.
1 reply
Seller_YlABPLzVEReAX
We have had the exact same experience recently and found very little help from Amazon despite sending them the GPS-location of delivery from the shipping company, the customers signature on receiving the package and so forth.. so we've ended with a loss as well.