Att boka en leveranstid med distributionscentret är obligatoriskt för:
Bokningar för leveranser som är mindre än en lastbils transportkapacitet görs via vår Carrier Central . Be din speditör att skapa ett speditörskonto och boka en leveranstid hos distributionscentret via Carrier Central. Distributionscentret svarar din speditör inom 24 timmar för att fastställa den bästa leveranstiden. Speditören kan även begära ändringar av avtalade tider via Carrier Central.
Om speditören av någon anledning inte kan boka leveranstid för din räkning, skapa ett Carrier Central-konto själv och boka en leveranstid för din försändelse enligt instruktionerna i handboken som finns i Carrier Central.
Begär inte flera avtalade tider för samma leverans.
Din speditör behöver följande information för att boka en leveranstid för din försändelse. Ge din speditör följande information så som den visas i Seller Central. För att göra det kan du ladda ner FBA-bokningsformuläret, fylla i det och skicka till din speditör.
För att boka en leveranstid för en liten paketförsändelse som inte levereras med någon av våra föredragna speditörer, ladda ner FBA-bokningsformuläret , fyll i det med information om din försändelse och skicka det till din speditör. Speditören måste använda Carrier Central för att boka en leveranstid.