Sälj på Amazon Logga in
Den här artikeln gäller försäljning i: Sverige

Kundsupport och returer för internationell försäljning

Amazon ställer höga krav på sig själv och sina säljare när det handlar om kundfokus. En utmärkt shoppingupplevelse för kunderna omfattar att enkelt hitta och beställa produkter, få snabb och gratis frakt samt utmärkt kundsupport på beställningar och returer.

I det här avsnittet behandlar vi kundsupport och kundreturer. Som beskrivits i tidigare avsnitt har du två alternativ när du levererar dina internationella beställningar: att göra det på egen hand eller använda Levereras av Amazon (FBA). Din leveransmetod avgör hur du tillhandahåller kundsupport och hanterar returer. Låt oss titta på hur du kan erbjuda utmärkt kundsupport baserat på vilka leveransalternativ du använder.


Kundsupport och returer för internationell försäljning


Logga in för att använda verktyget och få personlig hjälp (stationär webbläsare krävs). Logga in


Nå hundratals miljoner kunder

Börja sälja på Amazon


© 1999-2021, Amazon.com, Inc. or its affiliates