Sälj på Amazon Logga in
Den här artikeln gäller försäljning i: Sverige

FBA-kundtjänst

Dina produktposter med Fraktas från Amazon visas med FBA-logotypen, så kunderna vet att Amazon hanterar leveranser och kundtjänst för deras beställningar.

Vårt världsledande kundtjänstteam hjälper dig att spara tid genom att hantera kundförfrågningar, återbetalningar och returer för FBA-artiklar som köpts på Amazons webbplats. Den här tjänsten kostar inget extra, med undantag för vissa produktkategorier som kläder och smycken. Mer information finns på vår hjälpsida för Returbearbetningsavgift.

Observera: Multi-Channel Fulfillment-beställningar är inte berättigade till Amazons kundtjänst.

FBA:s onlinereturcenter innehåller hjälpsidor och information om hur kunder kan kontakta oss för returer och återbetalningar. Du kan hitta mer information om hur Amazon hanterar returer, återbetalningar och återbetalningar i FBA-kundreturpolicyn.

Observera: För FBA-beställningar avser tjänsten Meddelanden mellan köpare-säljare endast produktförfrågningar. Eventuella kundtjänstrelaterade förfrågningar ska ställas till Amazons kundtjänst.

Logga in för att använda verktyget och få personlig hjälp (stationär webbläsare krävs). Logga in


Nå hundratals miljoner kunder

Börja sälja på Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates