Sälj på Amazon Logga in
Den här artikeln gäller försäljning i: Sverige

FBA Kundtjänst

Dina produktposter hos Levereras av Amazon visas med FBA-logotypen, så kunderna vet att Amazon kommer att hantera leveranser och kundtjänst för deras beställningar.

Vårt kundtjänstteam i världsklass hjälper dig att spara tid genom att hantera kundförfrågningar, återbetalningar och returer för FBA-artiklar som köpts på Amazons webbplats. Den här tjänsten kostar inget extra, med undantag för vissa produktkategorier som kläder och smycken. Mer information finns på vår hjälpsida för Returbearbetningsavgift.

Anm: Beställningar med leveranser i flera kanaler är inte berättigade till Amazons kundtjänst.

FBA:s onlinereturcenter tillhandahåller hjälpsidor och information om hur du kontaktar oss för återbetalningar och returer. Se FBA:s returpolicy för kunder för mer information om hur Amazon hanterar returer, återbetalningar och ersättningar.

Anm: För FBA:s beställningar avser tjänsten Meddelanden mellan köpare-säljare endast produktförfrågningar. Eventuella kundtjänstrelaterade förfrågningar ställs till Amazons kundtjänst.

Logga in för att använda verktyget och få personlig hjälp (stationär webbläsare krävs). Logga in


Nå hundratals miljoner kunder

Börja sälja på Amazon


© 1999-2021, Amazon.com, Inc. or its affiliates